اخبار بلاکچین

معرفی بهترین تکنولوژی‌های سال ۲۰۱۸ ؛ مرورگر Brave در رتبه دوازدهم!

در روز ۱۲ جون، روزنامه محبوب وال استریت لیستی از ۲۵ شرکت برتر در زمینه فناوری را منتشر کرد. اکثر این شرکت‌ها شامل استارت‌آپ‌هایی در زمینه هوش مصنوعی (AI)، بلاک چین و امنیت سایبری هستند. نکته بسیار مهم و قابل توجه در این رتبه بندی، قرار گرفتن مرورگر بریو (Brave) در جایگاه دوازدهم است. این پروژه با رهبری برندن آیک (Brendan Eich) سازنده فایرفاکس و جاوا اسکریپت در بستر بلاک چین آغاز شد.

برای آشنایی بیشتر با مرورگر Brave و توکن BAT مقاله زیر را مطالعه کنید:

بت (BAT) چیست؟ توجه شما مجانی سرقت نخواهد شد

بریو (Brave) در سال گذشته، با ایجاد شرایطی که بتوان از طریق توکن بت (BAT) به منتشرکنندگان آگهی پاداش داد، توانست تحول بزرگی در زمینه تبلیغات آنلاین ایجاد کرد. می‌توان گفت از ابتدای ورود این مرورگر به صنعت، توانست موفقیت‌های زیادی به دست آورد. همانطور که همه ما می‌دانیم با وجود غول‌های بزرگ مرورگر مانند کروم و موزیلا فایرفاکس، رقابت در این بازار بسیار سخت است و بریو رقبای قدری در این بازار دارد. در حال حاضر این صنعت در دست کروم و فایرفاکس است و مرورگرهای کوچکی مانند سافاری، اپرا و ادج سهم کمی در این صنعت دارند.

تیم بریو (Brave) پس از اینکه همکاری خود را با داو جونز -ناشر وال استیت ژورنال- اعلام کردند، مدتی پیش هم خبر همکاری با بارت بیکر،  یوتیوبر معروف و فیلیپ دی فرانکو را منتشر کردند. این همکاری‌ها نشان می‌دهد که برندن آیک قصد دارد محبوبیت این مرورگر را در میان کاربران جوان و نوجوان افزایش دهد. دی فرانکو که سالها یکی از محبوب ترین و تاثیرگزارترین فعالان در یوتبوب با بیش از ۶ میلیون ساب‌اسکرایبر می باشد در اینباره گفت:

بسیار مشتاقم تا با بریو کار کنم و در آن فعالیت داشته باشم. بریو محصولی فوق العاده و مرورگری امن و سریع است. این نرم افزار حمایت از فعالان و مخاطبان خود را هدف اصلی قرار داده است که همین کار فرصت بزرگی برای کابران ایجاد می‌کند. این پلتفرم از کابران فعال حمایت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا کسب و کار خود را راحت‌تر راه‌اندازی کنند. 

از ماه می ۲۰۱۸ تا به حال، این مرورگر بیش از ۲.۲ میلیون کاربر فعال داشته است که اکثریت کاربران آن در آمریکا و اروپا می باشند. با توجه به روند پیشرفت این پروژه، مطمئنا بریو تا آخر سال ۲۰۱۸ می تواند میلیون ها کاربر فعال بدست آورد.

استفاده از مرورگر بریو بیشتر در میان وب‌سایت‌ها افزایش داشته است.  بیش از ۳۵۰۰ وبسایت در بریو فعالیت دارند و ۱۰۴۰۰ فعال یوتیوب و توییتر و ۱۸۰ میلیون ساب اسکرایبر یوتیوب با این مرورگر کار می کنند. انتظار می‌رود استفاده از مرورگر بریو با کاربران عمومی و کارآفرینان سرشناس، به شناخت بیشتر آن در ماه های آتی منجر شود و این امر تاثیر زیادی در رشد بلند مدت بریو خواهد داشت.

نظر شما راجع به این پروژه چیست؟ آیا شما تا امروز از این مرورگر استفاده کرده‌اید؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
3 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا