اخبار بیت کوین

۲ دلیل برای افزایش قیمت بیت کوین تا ۳ ماه آینده!

طی سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین به روند نزولی خود ادامه داد و به کمترین حد خود رسید و به سطح قیمت ۱۰ هزار، ۸هزار و ۷ هزار دلار وارد شد. طبق سخنان تام لی، اگرچه ثبات قیمت بیت کوین در سطح ۶۰۰۰ دلار در کمترین حد خود می‌باشد اما این امر خوش بینانه است.

در اوایل سال ۲۰۱۸، فاندسترت در گزارشی تاکید کرد که بیت کوین سطح قیمت ۶۰۰۰ دلار را به صورت میان مدت حفظ خواهد کرد زیرا این قیمت برای ماینرها و نسبت به هزینه های ماینینگ سر به سر می‌باشد. این نکته بدان معنا است که اگر قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۶۰۰۰ دلار بماند، ماینرهایی که از برق و تجهیزات ماینینگ برای تایید تراکنش های شبکه بیت کوین استفاده می‌کنند هم چنان می‌توانند سودآوری کنند.

لی در نشریه بلومبرگ توضیح داد که ثبات قیمت بیت کوین در سطح ۶۰۰۰ دلار و وجود دو عامل یا کاتالیزر در اواخر سال باعث افزایش قیمت تدریجی بیت کوین در دو ماه آتی می‌شود. لی گفت:

سطح قیمت ۶۰۰۰ دلار بسیار مهمتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. اوایل سال جاری، قیمت ۶۰۰۰ دلار را برابر با هزینه های ماینینگ می‌دانستیم، پس این قیمت باید حفظ شود. این نکته که قیمت بیت کوین در این سطح باقی مانده است خبر بسیار خوبی است. به نظرم عوامل افزایش قیمت در انتهای سال وجود دارند بنابراین فکر می‌کنم علیرغم به حداقل رسیدن قیمت بیت کوین، شاهد بازگشت روند صعودی آن خواهیم بود.

دو عامل افزایش قیمت بیت کوین چه چیزهایی هستند؟

طبق صحبت های لی، تا انتهای سال جاری دو عامل مهم در افزایش قیمت بیت کوین نقش خواهند داشت. این دو عامل تقویت زیرساخت بازار صرافی ارز دیجیتال و ترس از دست دادن سرمایه یا فوموی سرمایه گذاران سازمانی می باشد.

طی چند ماه گذشته، بکت Bakkt، صرافی قانونمند ارز دیجیتال تاسیس شده توسط ICE، استارباکس و مایکروسافت است که هدف اصلی آن داشتن عملکرد به عنوان متصدی مورد اعتماد و واسطه سرمایه گذاران کلان می‌باشد.

لی همچنین تاکید کرد قبل از آنکه بسیاری از سازمان ها باخبر شوند، بیت کوین به روند صعودی خود باز خواهد گشت. وی افزود:

به نظرم فقط یک صرافی جدید به اسم بکت عرضه خواهد شد. این صرافی یکی از اولین صرافی های قانونمند خواهد بود. پیرامون این صرافی، بانک های سرمایه گذاری بزرگی شروع به فعالیت خواهند کرد تا محصول ایجاد کنند، از این صرافی پشتیبانی کنند یا با آن کار کنند. به نظرم سازمان ها نیز منتظر ورود به این حوزه می‌باشند.

بیت کوین سال ۲۰۱۸ را چگونه به پایان خواهد رساند؟

در اوایل سال ۲۰۱۸، لی قیمت بیت کوین را ۲۵ هزار دلار پیش بینی کرد. بازار ارز دیجیتال با سرعت به انتهای سال ۲۰۱۸ نزدیک می‌شود و بعید به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتال به بالاترین قیمت خود برسد.

در عین حال، با در نظر گرفتن ثبات ۶۰۰۰ دلاری بیت کوین از اواخر ماه جولای، احتمال دارد که در ماه نوامبر و دسامبر تحرکی از خود نشان دهد. روند سال های گذشته نشان می‌دهد که در این دو ماه بازار ارز دیجیتال افزایش قیمت بیشتری ثبت می‌کند.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا