اخبار آلتکوین

گزینه‌های پرداخت جدید لایت کوین: LitePay و LitePal

لایت کوین یکی از قدیمی ترین و انعطاف پذیر ترین ارزهای در بازار است که در سال 2011 ایجاد شد، توسعه دهندگان حامی این پول سخت تلاش کرده اند تا پرداخت‌های سریع و ارزان به جامعه ارائه دهند. در حال حاضر، لایت کوین دو سیستم پرداخت جدید معروف به LitePay و LitePal را راه اندازی کرده است.

LitePal اولین پردازنده پرداخت برای لایت کوین در بازار خواهد بود. انتظار می‌رود که این انتشار بین فصل دوم و سوم سال جاری باشد.

LitePal در توییتر خود نوشت:

LitePal اولین سیستم پرداخت لایت کوین است. ما یک بازار کریپتوکارنسی را در نظر داریم که لایت کوین توسط سرمایه گذاران در سراسر جهان به راحتی استفاده شود.”

LitePay به تجار، افراد و شرکت‌های سراسر جهان اجازه می‌دهد تا پرداخت های لایت کوین را قبول کنند. بازرگانان و فروشندگان قادر به دریافت و پرداخت لایت کوین با هزینه 1٪ در هر تراکنش، در مقایسه با 3٪ با کارت‌های اعتباری خواهند بود. پرداخت‌ها می‌تواند با استفاده از لایت کوین انجام شود و دریافت کننده می‌تواند پول خود را به پول محلی بدون نیاز به ارائه اطلاعات دریافت کند.

در طول فرآیند پرداخت هزینه، LitePay بلافاصله  آن را به پول محلی تبدیل می‌کند. به همین دلیل شرکت‌ها را از خطر نوسانات محافظت می‌کند و سپرده را می‌توان در حساب بانکی مشاهده کرد.

لایت کوین بعد از پخش این اخبار، واکنش مثبتی به آن نشان داد. این ارز در حال حاضر جز ده ارز بالای جدول است و از مارکت کپ بالایی برخوردار است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا