مقالات عمومی

۷ سلبریتی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند

به نظر می رسد ارزهای دیجیتالی در طول ۱۸ ماه گذشته بیش از پیش مورد توجه جهان قرار گرفته است و به طرزی شگفت آور، تعدادی از  افراد معروف و مشهور نیز وارد جهان بیت کوین شده اند. در اینجا به هفت فرد مشهور که از طرفداران ارزهای دیجیتالی هستند می پردازیم:

  • اشتون کوچر

این بازیگر برای سرمایه گذاری های مختلف خود در شرکت های فن آوری شناخته شده است، و دامنه این علاقه نیز تا ارزهای دیجیتالی گسترش می یابد. در کنفرانس TechCrunch، او از اعتقادش درباره  استفاده بیت کوین برای “انبوه کالا” در آینده استفاده کرد.

  • جیمی فاکس

فاکس، که در سال ۲۰۰۴ در نقش ری چارلز برنده جایزه اسکار شد، این خبر را در اوایل سال جاری در حساب توئیترش، از راه اندازی صرافی Cobinhood  با هدف افزایش سود حاصله از محبوبیت تجارت دیجیتال خبر داد.

  • دی جی خالد

این آهنگ ساز معروف در اکتبر سال ۲۰۱۷، یک عکس از خود را با کارت Centra برای ترویج اپلیکیشن کیف پول دیجیتال به اشتراک گذاشت. از آن زمان، این شرکت با چندین مشکل روبرو گردیده و خالد وابستگی خود را با نام تجاری  این شرکت به پایان رسانده و پست را حذف کرده است.

  • فلوید ملودر

مردی که از نظر بسیاری به عنوان بهترین بوکسور در تاریخ یاد می شود نیز با Centra درگیر شده است. سال گذشته، او از کاربران فیس بوک درخواست کرد تا در پروژه توکن Centra، یک ارز دیجیتالی جدید، سرمایه گذاری کنند. باز هم، این شرکت در معرض مشکل قرار گرفته و در حال حاضر با حجم بالایی از شکایتهای قضایی دست و پنجه نرم می کند.

  • مایک تایسون

مایک تایسون قهرمان سنگین وزن بوکس شرکت  شخصی خود را تحت عنوان “بیت کوین مایک تایسون” راه اندازی کرده است. این سرمایه گذاری، برای کاربران خدماتی همچون فرصت های تجاری، کیف پول های دیجیتالی و حتی خودپرداز بیت کوین ارائه می دهد. این شرکت طی بیانیه ای بدین شرح که”در چند سال آینده بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بخش عادی از سیستم های پولی ما خواهند بود.” اپلیکیشن خود را روانه بازار کرده است.

  • پاریس هیلتون

هیلتون، یک  فرد ثروتمند و شناخته شده که وارث ثروت هتل های زنجیره ای هیلتون است، از ICO برای LydianCoin در حساب توئیت خود حمایت کرد. البته پس از آنکه مدیرعامل این شرکت به سواستفاده از دوست دخترش اعتراف کرد، هیلتون توئیت خود را حذف کرد.

  • گاستفیس کیلاح

رپر معروف گروه Wu-Tang Clan یکی از شرکای شرکت Cream Capital است که قصد دارد بزرگترین شبکه خودپردازها را برای ارزهای دیجتالی بسازد. این شرکت همچنین یک توکن دیجیتال با نام Cream Cash ارائه می دهد.

آیا شما هم فرد معروفی را میشناسید که در این لیست به او اشاره نشده باشد؟

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا