اخبار بیت کویناخبار عمومی

قیمت بیت کوین ۸۵۰۰ دلار خواهد شد، اگر ETF آن تایید شود!

ترفیس تیم، شرکت ارائه دهنده نرم افزاری که حرکت بازار را پیش بینی می‌کند اخیرا در مورد قیمت بیت کوین (BTC) اظهار نظر کرد. با اینکه بازار این ارز دیجیتال اخیرا با اخبار صعودی مواجه شده است، اما قیمت آن دارای حرکت آرام و کندی است.

بیت کوین، برترین ارز دیجیتال، پس از اینکه هفته گذشته با کاهش های تندی مواجه شد اکنون با قیمت ۶۵۰۰ دلار معامله می‌شود. گلدمن ساکس اعلام کرد که به دلیل فروش گسترده در بازار که دلیل آن FUD یا همان ترس، شک و شبهات موجود در بازار می‌باشد، آنها برنامه میز معامله ارز دیجیتال خود را به تاخیر می‌اندازند.

با این حال ترفیس مدعی است که قیمت بیت کوین را تا آخر سال ۲۰۱۸ پیش بینی کرده است و آن را حدود ۸۵۰۰ دلار در این دوره اعلام کرد. پیش بینی آنها براساس حجم معاملات کلی بیت کوین و تعداد کل کاربران در این بلاک چین می‌باشد.

آنها از اصول عرضه و تقاضا استفاده می‌کنند تا قیمت بیت کوین را تعیین کنند. این ارز دیجیتال، با عرضه محدود خود و با استفاده از سیستم انقباضی باعث به وجود آمدن کوین های جدید می‌شود و دارای یک سیستم عرضه است که به افزایش قیمت آن کمک خواهد کرد. دو متغیر دیگری که شرکت ترفیس آنها را برای شمارش تقاضا در نظر گرفته است، مقدار کاربر فعال و میزان تراکنش آنها می‌باشد.

طبق این محاسبات، آنها انتظار دارند که قیمت بیت کوین به دلیل احساسات عمومی ناشی از اخبار، در طول سال به میزان ۳۰٪ افزایش یابد. به نظر آنها این امر دلیلی برای افزایش قیمت بیت کوین تا حدود ۲۰ هزار دلار در سال گذشته بود. هم چنین بیان کردند که قیمت ها بر اساس اخبار منتشر شده تغییر کرده است و هنگامی که خبر هک شدن صرافی ها و رد درخوست های پیشنهادی برای صندوق پوشش سرمایه ETF توسط SEC منتشر شد، قیمت با کاهش روبرو شد.

طبق ترفیس، ایجاد و لابی عمومی انجمن بلاک چین، دیدگاه مثبت تری در قانونگذران به وجود می‌آورد. آنها اظهار داشتند که تایید ETF توسط SEC یکی از کاتالیزورها برای رشد بیت کوین است. این امر پتانسیل بسیار زیادی به قیمت بیت کوین می‌بخشد.

لاریوس جرماند، تحلیلگر بازار بیان کرد:

درحالی که بازار به اخباری که در حال حاضر نشر می‌شود همچنان پاسخ کندی نشان می‌دهد، پایه ها به تدریج ساخته می‌شود. سال گذشته همین موقع، بازار ارز دیجیتال بسیاری از اموری را که برای پذیرش جریان اصلی به عنوان یک کلاس دارایی مورد نیاز بود را نداشت. ما در این زمینه پیشرفت قابل توجهی کرده ایم، اما قیمت بیت کوین تنها زمانی تغییر خواهد کرد که تغییرات واقعی در بازار اتفاق بیافتد.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا