اطلاعیه صرافی

بایننس صرافی ارزهای رایج خود را راه اندازی می‌کند!

بایننس ، صرافی (اکسچنج) پیشرو در حوزه ارز دیجیتال، اعلام کرده است که در حال آزمایش پلتفرم معاملاتی ارز فیات (بی پشتوانه) در سنگاپور است و این آزمایش به منظور اهداف بلند مدت برای راه اندازی صرافی ارز فیات در سنگاپو می‌باشد. ارزهای فیات یا همان بی پشتوانه به ارزهای رایجی مانند دلار، یورو و … گفته می‌شود.

بایننس صرافی ارز فیات را در سنگاپور آزمایش می‌کند

در حال حاضر، بایننس که بزرگترین اکسچنج کریپتو از نظر حجم معاملات روزانه می‌باشد، به زودی صرافی ارز فیات در سنگاپور را آزمایش خواهد کرد. این خبر، توسط چانگ پنگ ژائو مدیر اجرایی ارشد این پلتفرم چینی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

وی با اشاره به اعلام خود در رویداد کریپتوی کشورهای آسیایی در توییتر بیان کرد:

من اعلام می‌کنم که در تاریخ ۱۸ سپتامبر، نسخه آزمایشی بتای صرافی ارز فیات در سنگاپور را شروع خواهیم کرد و بسیار هیجان زده ام. این صرافی در ابتدا به صورت آزمایشی با تعداد نامشخص کاربران دعوت شده شروع به کار می‌کند که کاربران در محیط آزمایشی بسته معامله می‌کنند. عرضه نسخه آزمایشی برای تاریخ ۱۸ سپتامبر برنامه ریزی شده است و تاکنون جزییات دیگری بیان نشده است.

binance ceo بایننس

اقدام این صرافی برای ورود به بازار ارزهای فیات می تواند از بعضی جهات جای بحث داشته باشد. بایننس مدتی پیش نیز اعلام کرده بود که قصد دارد صرافی دیجیتال غیرمتمرکز خود را روانه بازار کند. با این اوصاف شاید با غیرمتمرکز شدن صرافی های ارز دیجیتال، برای درآمد باید به فکر جایگزین های دیگری بود. صرافی بایننس با اعتبار و شهرتی که در بازار کریپتو به دست آورده، می‌تواند مسیر راحتی در این حوزه نیز داشته باشد.

 

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا