اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

سرانجام لجر نانو اس از EOS پشتیبانی می‌کند

لجر، ارائه کننده کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال اعلام کرد که در دستگاه لجر نانو اس از چند دارایی کریپتو جدید از جمله EOS پشتیبانی می‌کند.

باید به یاد داشته باشیم که لجر علاقه دارد خبرهای مربوط به آپدیت ها را در اولین سه‌شنبه هر ماه اعلام کند.

عرضه برنامه های کوین جدید همراه با عرضه دستگاه جدید شخص ثالث در اولین سه شنبه هر ماه رخ خواهد داد. این اقدام باعث می‌شود کاربران و توسعه دهندگان انتظارات شفاف تری داشته باشند زیرا می‌دانند که چه زمانی منتظر عرضه آپدیت و اخبار جدید باشند. این کار، تایید برنامه های شخص ثالث را برای لجر آسانتر خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه های لجر می‌توانند از برنامه های بیشتری پشتیبانی کنند، در حالی که بالاترین سطح استاندارد امنیت و‌ محافظت از دارایی را حفظ می‌کنند.

لجر از طریق توییتر خود بیان کرد:

سه شنبه کریپتویی CryptoTuesday مبارک! لجر در حال حاضر از  Hycon, Waves, Rise, FIC Network, Pirl , EOS ،Akroma پشتیبانی می کند. این برنامه های شخص ثالث برای لجر نانو اس در لجر لایو در دسترس می باشد.

جالب است که این توییت حاوی لینکی به برنامه های شرکت در برنامه مدیریتی ترلو می‌باشد تا مشتریان به طور همزمان آپدیت های برنامه ها و خط مشی عمومی شرکت را مشاهده کنند و به تیم توسعه دهنده بازخورد ارائه دهند. این اقدام به کاربران اجازه خواهد داد تا متوجه شوند در حال حاضر شرکت بر روی چه موضوعی کار می‌کند.

برای نصب این برنامه های جدید، باید آخرین نسخه برنامه رایانه ای لجر لایو  را داشته باشید. لجر لایو یک برنامه همراه با دستگاه می‌باشد که در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۸ عرضه شد و نسخه مک، ویندوز و لینوکس آن در دسترس می‌باشد. اگر در حال حاضر آن را نصب کرده اید، هنگام راه اندازی آن، باید یادآوری کند که نسخه جدیدتر در دسترس است.

آخرین آپدیت توسط لجر باعث شد که تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده به ۵۳ مورد برسد. قابل توجه است که پشتیبانی از EOS از طریق برنامه شخص ثالث فراهم می‌شود. این برنامه توسط جامعه EOS توسعه و پشتیبانی می‌شود. باید برنامه EOS را بر روی لجر نانو اس نصب کنید تا با استفاده از Fairywallet بتوانید EOS را مدیریت کنید.

قبل از آنکه برنامه EOS را بر روی لجر نانو اس نصب کنید، باید اطمینان حاصل کنید آخرین firmware بر روی دستگاه شما نصب شده باشد و برنامه لجر لایو به آخرین نسخه به روز رسانی شده باشد.

منبع
cryptoglobe

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا