اخبار عمومی

۳ کشور دیگر به انجمن بلاکچین اوراسیا برای شکایت از شبکه‌های اجتماعی ملحق شدند

RNS روز جمعه ۶ آوریل گزارش داد که انجمن‌های ارز رمزنگاری‌شده و بلاکچین در سوئیس، قزاقستان و ارمنستان به کشورهای روسیه، چین و کره جنوبی در دعوی مشترک علیه شبکه‌های بزرگ اینترنتی برای ممنوعیت تبلیغات مربوط به ارزهای رمزنگاری اضافه شدند.

۲۷ مارس کشورهای روسیه، چین و کره جنوبی، انجمنی به اسم انجمن بلاکچین اوراسیا راه‌اندازی کردند و تصمیم گرفتند برای ممنوع کردن تبلیغات کریپتوکارنسی توسط توییتر، فیس‌بوک و گوگل، از آنها شکایت کنند.
به گفته یوری پریپاچکین، رئیس RACIB، اعضای جدیدی به این انجمن اضافه شدند که شامل شرکت سويیسی InnMind fintech، انجمن بلاکچین ارمنستان و انجمن بلاکچین قزاقستان هستند.

انجمن بلاکچین اوراسیا

شکایت‌نامه قرار است در ماه می ۲۰۱۸ در نیویورک ارائه شود. پریپاچکین خاطرنشان کرد که دستمزد وکلا، در یک کیف دیجیتالی در استونی جمع آوری می شود.

در روز ۳۰ ژانویه، فیس‌بوک با اشاره به شیوه‌های تبلیغاتی گمراه کننده یا فریبنده مربوط به ارزهای رمزنگاری‌شده و ICOها، آنها را ممنوع اعلام کرد. در ماه مارس، گوگل اعلام کرد که در ماه ژوئن، تبلیغات ارزهای رمزنگاری‌شده را مسدود خواهد کرد. در پایان ماه مارس، توییتر تایید کرد که آنها هم تبلیغات در این زمینه را ممنوع خواهد کرد، مگر اینکه تبلیغات مربوط به شرکتهای دولتی باشد.

جان مکافی

به تازگی، جان مک آفی، یک مهندس نرم افزار و شخصیت بسیار برجسته در جامعه کریپتوکارنسی، اعلام کرد که او مبلغ  ۱۰۵۰۰۰ دلار برای هر توییت خود در ارتباط با ترویج پروژه های ارزهای رمزنگاری‌شده و محصولات مربوطه جریمه شده است.

نظر شما راجع به ممنوع کردن تبلیغات این بازار چیست؟ آیا این انجمن تشکیل شده برای شکایت می‌تواند تاثیری داشته باشد؟

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا