صرافی متمرکزویدیو

آموزش سایت لوکال بیت کوینز localbitcoins.com (قسمت اول) – ثبت نام و احراز هویت +ویدئو

سایت لوکال بیت کوینز (localbitcoins.com) از جمله سایت های با سابقه و معتبری است که از طریق آن می‌توان در هر جای دنیا، بیت کوین های خود را خرید و فروش کرد.

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

چیزی که سایت لوکال بیت کوینز را از سایر سایت ها جدا می‌کند قابلیت های آن و همچنین سایت کاربرپسند و راحتی کار با آن است. یکی از ویژگی های این سایت امکان قرار دادن آگهی برای خرید یا فروش میزان بیت کوین مورد نظر ماست. همچنین می‌توان از طریق قابلیت هایی که وجود دارد نحوه‌ی پرداخت خود را نیز مشخص کرد.

در این قسمت از ویدیو ابتدا صفحه اصلی سایت مورد بررسی قرار گرفته است، که در صفحه اصلی دو قابلیت Quick Buy و Quick Sell وجود دارد که از طریق آن می‎توان کشور مورد نظر خود را انتخاب کرد و خریدار ها و فروشنده های بیت کوین را در لیستی مشاهده نمود. مطابق با شکل زیر که بعنوان مثال فروشنده ها در ایالت متحده را نشان می‌دهد و می‌توان کلیک بر روی BUY اقدام به خرید بیت کوین کرد.

localbitcoins 1

پس از بررسی صفحه اصلی سایت به طریقه ثبت نام در سایت لوکال بیت کوینز می‌پردازیم که ثبت نام آن بسیار راحت می‌باشد، تنها کافیست فیلد های شکل زیر را پر کنید و ایمیلی که از سمت سایت لوکال بیت کوینز برایتان ارسال می‌شود را تایید کنید.

localbitcoins 2

اما زمانی که شما در این سایت ثبت نام کردید به این معنا نیست که می‌توانید از تمامی قابلیت های سایت لوکال بیت کوینز استفاده کنید، بلکه برای استفاده کامل از خدمات سایت می‌بایست احراز هویت کنید، بعنوان مثال برای قرار دادن آگهی در سایت می‌بایست حتما احراز هویت شده باشید که این احراز هویت برای هر کشوری متفاوت است، برای کشور ایران این احراز هویت از طریق پاسپورت صورت می‌پذیرد.

که برای احراز هویت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید سپس روی نوار post and trade کلیک کنید و روی لینک proceed to identity verification here کلیک کنید، سپس صفحه ای باز می‌شود دارای گزینه ای به نام start ID verification است و پس از کلیک روی آن با صفحه زیر مواجه می‌شودی که می‌توانید نام کشور خود را انتخاب کنید و مراحل احراز هویت را طی کنید.

localbitcoins 3

در قسمت بعدی طریقه قرار دادن آگهی بر روی سایت لوکال بیت کوینز به طور کامل آموزش داده می‌شود.


منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
35 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا