اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

کوین بیس با کمک غول سرمایه‌گذاری جهان، ETF کریپتو راه اندازی می‌کند

طبق گزارش منابع موجود، کوین بیس که ارائه دهنده خدمات کیف پول و صرافی (کسچنج) ارز دیجیتال آمریکایی می‌باشد با کمک بلک راک شرکت بزرگ مدیریت سرمایه گذاری وال استریت، به دنبال ایجاد صندوق قابل معامله ETF مبتنی بر ارز دیجیتال می‌باشد.

طبق این گزارش، کوین بیس صحبت های اولیه را با گروه بلاک چین این شرکت ۶ تریلیون دلاری انجام داده است. هدف ETF کریپتو پیشنهاد شده، این است که به خرده سرمایه گذاران اجازه دهد تا به بازارهای کریپتوی دارای نوسان دسترسی پیدا کنند. هنوز مشخص نیست که صحبت های انجام شده فقط برای یک جلسه بود یا بخشی از رایزنی های ادامه دار کوین بیس و بلک راک می‌باشد.

طبق گزارش ماه آگوست، کوین بیس اعلام کرد که هزینه مدیریت سالانه شاخص سرمایه خود را برای تمام سرمایه گذاران از ۲ درصد به یک درصد کاهش خواهد داد. کوین بیس بیان کرد که این اقدام به منظور کمک به معرفی دسته جدیدی از سرمایه گذاران سازمانی به فضای ارز دیجیتال بوده است.

در تاریخ ۲۲ آگوست، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده SEC پذیرش تعداد ۹ مورد ETF که از طرف ۳ متقاضی ثبت شده بود را رد کرد. هرچند در تاریخ ۲۳ آگوست، این کمیسیون بیان کرد درخصوص تصمیمات خود برای هر ۹ مورد ETF بازبینی انجام خواهد داد، اما تاکنون تاریخ دقیقی برای اعلام تصمیمات خود اعلام نکرده است.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا