اخبار اتریوماطلاعیه صرافی

بیت فینیکس (Bitfinex) از صرافی غیرمتمرکز خود بر بستر اتریوم رونمایی کرد!

بیتفینکس (Bitfinex) یکی از برجسته ترین صرافی های بازار کریپتو، امروز از بهره برداری پروژه اتفینکس (Ethfinex) خبر داد. اتفینکس یک صرافی بر بستر بلاک چین اتریوم است که کاربران این شبکه می توانند از معاملات متمرکز و داخل زنجیره آن در بستری غیرمتمرکز استفاده کنند.

ویل هاربورن، رییس پروژه اتفینکس گفت:

امروز بیانگر نقطه عطف تلاش بی وقفه ماست که با چشم انداز ما به یک پلتفرم معاملاتی جامعه محور و غیرمتمرکز قوت گرفته است. ما از به کارگیری اتریوم برای ارائه تجربه معاملاتی پیشرفته و مورد اعتماد به کاربران سراسر جهان و گسترش مرزهای صرافی غیرمتمرکز بسیار هیجان زده ایم.

اتفینکس اولین بار در آگوست سال ۲۰۱۷ معرفی شد و نسخه بتای آن در دسامبر همان سال در دسترس کاربران قرار گرفت. از آن زمان تا کنون برآورد شده که حجم معاملات روزانه به طور متوسط ۷۰ میلیون دلار بوده است. اتفینکس از توکن خود، توکن نکتار (NEC) که براساس فعالیت های ماهانه به کاربران اختصاص داده می شود، استفاده می‌کند.

پائولو آردونیو مدیر ارشد بخش فناوری بیتفینکس، اذعان کرد:

قصد بیت فنیکس از راه اندازی این صرافی ایجاد اکوسیستمی است که توسط کاربران اداره شود و در آن هزینه های پلتفرم، لیست توکن ها و اداره پلتفرم، بین کاربران توزیع شود. راه اندازی این پروژه یک نمایش قدرتمند از تعهد ما در راستای سهولت در پیشرفت اکوسیستم تجارت بلاک چینی، گسترش میزان دسترسی کاربران سراسر جهان و ایجاد امکان تجارت در دو حالت متمرکز و داخل زنجیره برای کاربران است.

اتفینکس از لجر، متامسک، ترزور و کی استور برای ارائه تجربه معاملاتی یکپارچه، قابل اعتماد،مطمئن، ناشناس و با قابلیت نقدشوندگی بالا با بیش از ۵۷ توکن ERC-۲۰ استفاده می‌کند. اتفینکس که پلتفرم داخل زنجیره است، با حذف نیاز به ثبت، ایجاد سپرده و تایید هویت، معاملات آنی در سطح جهانی را امکان پذیر می‌کند.

مبادلات این شبکه مستقیما بر روی بلاک چین اتریوم انجام می شود و از این طریق کاربران اتفینکس می‌توانند تراکنش های خود را کنترل کنند.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا