اخبار آلتکوین

جمعه خونین برای کریپتو: ریزش شدید ارزهای بالای جدول!

امروز بازار ارزهای دیجیتال با ریزش شدیدی روبه رو شد و این ریزش برای ارزهای بالای جدول بسیار بیشتر بود. البته در این بین اتفاقات عجیب دیگری بین ۱۰ ارز برتر افتاد و کوین ها جابجایی زیادی پیدا کردند.

بیت کوین امروز ۱۶ آذر ماه با ۱۱ درصد ریزش به ۳۴۰۰ دلار رسید و اتر مقاومت ۱۰۰ دلاری خود را شکست و با ۱۷ درصد افت به ۸۵ دلار رسید. ریپل بر خلاف این مدت که ریزش شدیدی نداشت و روی محدوده ۰.۴۰ دلار نوسان داشت، با ۱۷ درصد ریزش به ۰.۳۰ دلار رسید.

در این بین بیت کوین کش بیشترین آسیب را دید و به طرز عجیبی جای خود را فورک دیگر خود یعنی بیت کوین SV جابجا کرد و به رتبه ۷ام سقوط کرد. به نظر می رسد بیت کوین SV دوباره میدان رقابت بازگشته است.

اما اگر همچنان این وضعیت بازار شما را شگفت زده نکرده، حتما رسیدن ارز با ثبات تتر به رتبه ۶ ام برای شما جالب خواهد بود. البته استیبل کوین های دیگر هم تقریبا همه صعود کردند و این موضوع نشان می دهد که مردم ارزهای خود را به کوین های پایدار تبدیل کردند تا دچار ضرر بیشتر از این نشوند. در تصویر زیر میزان افت قیمت ها و جایگاه ارزهای بالای جدول را می توانید مشاهده کنید:

در این بین توکن بایننس و EOS نیز به ترتیب با افت قیمت ۲۰ درصد و ۲۵ درصد در این حمام خون شریک بودند.

همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کرده بودیم، شروع این افت های ناگهانی می تواند توسط یک نهنگ یا حتی توسط صاحبان یک ارز دیجیتال باشد و با گذاشتن سفارش های فروش با قیمت های پایین، بین مردم ترس (FUD) ایجاد میکنند و از آنجایی که احساسات همیشه در مواقع بر منطق غلبه میکند مردم نیز به این وضعیت دامن می زنند و ریزش ادامه دار تر و گسترده تر می شود.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا