اخبار بلاکچین

نرخ هش (hashrate) بیت کوین پامپ شد!

نرخ هش (hashrate) بیت کوین رکورد دیگر را در این هفته شکست، زیرا که محبوب ترین شبکه ارزهای دیجیتالی جهان هر روز قوی تر می‌شود.

نرخ هش بیت کوین از ۶۲ تریلیون گذشت

نرخ هش (hashrate) بیت کوین یا قدرت محاسباتی شبکه بیت کوین، یک بار دیگر به بالاترین رکورد تمام دوران خود برابر با ۶۲ تریلیون هش در هر ثانیه رسید. این نشانگر افزایشی ۵۰ درصدی در میزان سود و درآمد این شبکه در ماه آگوست است. این رکورد جدید تنها چند هفته پس از اعلام میزان نرخ قبلی هش برابر با ۴۳ تریلیون در ماه جون توسط Bitcoinist، به ثبت رسید.

با وجود ۸۰ درصد اصلاحات گسترده بازار پس از زمانی که در اواخر سال گذشته بیت کوین به اوج قیمت خود رسید، افزایش پرشتاب نرخ هش (hashrate) در سال جاری بسیار تاثیر گذار و چشمگیر بوده است. علاوه بر این، نرخ هش (hashrate) این شبکه در طی شش ماه گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش چشمگیر نرخ هش (hashrate) به طور مستقیم بیانگر افزایش استخراج کنندگان شبکه بیت کوین است. به عبارت دیگر، این آمار نشانگر این نکته است که اپراتورهای استخراج در حال سرمایه گذاری روی استخراج بیت کوین، بدون توجه به رکود قیمت ها هستند. در همین حال، تحلیلگر مالی، مکس کیزر، به این خبر واکنش نشان داد. این معامله گر سابق وال استریت در تایید گفته خود مبنی بر اینکه نرخ هش بر قیمت‌ها تاثیر دارد بیان کرد که او اکنون در انتظار ثبت رکورد بیشترین قیمت برای بیت کوین است.

او توئیت کرد:

بر اساس تجزیه و تحلیلهای من روی نرخ هش (hashrate)، به زودی بیت کوین به بالاترین حد قیمت خود یعنی ۲۸۰۰۰ دلار خواهد رسید.

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا